annoying

Tuesday, February 01, 2011 aramisz ``^_^ 1 Comments


opss dah februari....
cepat sungguh mase berlalu (tanda-tanda dunia nak kiamat)
semalam bace one of my fren new entry, cite sal dia dah delete account FB and myspace

pehh mmg satu tindakan nekad... tapi betul what...
kadang2 aku terasa sangat annoying gile ngan facebook,
dengan notification email menderu-deru asik bunyik bile ade status tuka...
status student aku yang tgh dok hangat berchenta...
gamba2 fren yang mcm-macam rupe ....
huhuh mmg agak laa
ANNOYING...

mmg masa merubah keadaan kan..? bile tengok adik-adik,my student2 kt fb, aku slalu tya sendiri...
apelaaa tujuan korang hidup....?
cam tepahape je.... ( buat gaya befikir sambil ankat kening sebelah)
tp ye laa, ni laa time derang nk ngengade...kalo tare aku ni nk mengade kt fb tu...
mmg orang kate super duper yummie laa mengades tahap dewa (@_@)

p/s : by the way...is good for you laa cik ana...delete jer acc fb tuh..wat semak.. i nye fb xleh delete... guwa nak men game...hahahah

You Might Also Like

1 comments:

eimah said...

hahahaha mmg pun kadang2 naik muak tgk gmbo yg ntah pape nk nunjuk2 tmbh yg hangat b'chenta lg naik muak nengok...aku pun xmau delete sbb nk main game hahahahahahaha