hacoommmm

Thursday, June 30, 2016 aramisz ``^_^ 0 Comments




Piu..piu..piu... (sambil tutup hidung then kipas-kipas)
gile berhabuk + bersawang + berhutan belantara blog nih... 3 tahun beb... rare!!satu jangka masa yang guwa tak pernah terpikir untuk menulis semula dalam blog nih...dan yang paling beshh, guwa masih ingat password masuk blog nih..muahahha...

dah kenape ko nak menulis balik ker rara? ate..bohsannnnn weh.. for nothing to do along these 6 weeks... opss aku bukan bersalin ke hape.. berpantang bagai... NO!!

adelaa sebab kena operate ritu...ade kena repair sikit organ2 dalam perut aku nih... makanya...bermula episode makan tido aje kat umah... so lepas ni kalo berat aku naik 62Kg...

its normal hokey.... NORMAL....!! kalo jumpe aku, sila jangan cakap aku gemuk.... do says... You're too cute rara!!!

(watt daa hukk... juling- tiung..tiung...)

ok... untuk wishlist menulis buat kesekian kalinya dalam blog nih... aku harap bleh tulis a few things sementelah 3 tahun im being missing from blogging...

ahhaa.... macam ade yang baca entry ko..

krik..krikk..krikkk.......

ahh persetankan semua itu... dari aku dok berangan tak buat ape.

 hope aku dapat tulis cite europe tanpa sengaja and entry zaman batu menjelajah kampung bunian sampai siap....

ok..pray for me


You Might Also Like

0 comments: